Wil je meer informatie of direct een afspraak maken en kennismaken? Stuur ons een berichtje!
Spoiler: Een bak nieuwe leads genereren in een week of met ff iets op LinkedIn zetten? Helaas, ook wij kunnen niet toveren. De gemiddelde buying journey in de B2B duurt 6 tot 12 maanden. Zo lang duurt vanaf het eerste contactmoment tot het tekenen van het contract. Daarom start de samenwerking voor een periode van 6 maanden. Pas na die tijd kun je echt bepalen of onze aanpak het gewenste resultaat gaat opleveren.
06
Performance report & strategie review
07
Actieplan tweede
90 dagen
08
Actie
09
Performance & strategie
review
10
Officiële start van het partnership
05
Actie
04
Actieplan eerste
90 dagen
03
Marketing
basics
02
Marketingplan
01
Kennismaking
scroll down
Stap voor stap gaan we de marketingactiviteiten opbouwen. Dat doen we op basis van een plan, met als uitgangspunt de commerciële doelstellingen van de organisatie voor de korte en lange termijn.
We schieten niet direct uit de startblokken, maar besteden eerst uitvoerig de tijd aan de basis. Het resultaat is een marketingplan, de koers voor de komende 1 tot 3 jaren. Daarna gaan we aan de slag, analyseren we de resultaten en gebruiken die om op de meest efficiënte manier de doelstellingen te behalen.
Wil je meer informatie of direct een afspraak maken en kennismaken? Stuur ons een berichtje!
Spoiler: Een bak nieuwe leads genereren in een week of met ff iets op LinkedIn zetten? Helaas, ook wij kunnen niet toveren. De gemiddelde buying journey in de B2B duurt 6 tot 12 maanden. Zo lang duurt vanaf het eerste contactmoment tot het tekenen van het contract. Daarom start de samenwerking voor een periode van 6 maanden. Pas na die tijd kun je echt bepalen of onze aanpak het gewenste resultaat gaat opleveren.
10
Officiële start
van het partnership
09
Performance & stratgie review
08
Actie
07
Actieplan tweede 90 dagen
06
Performance report & strategie review
05
Actie
04
Actieplan eerste
90 dagen
03
Marketing
basics
02
Marketingplan
Stap voor stap gaan we de marketingactiviteiten opbouwen. Dat doen we op basis van een plan, met als uitgangspunt de commerciële doelstellingen van de organisatie voor de korte en lange termijn.
We schieten niet direct uit de startblokken, maar besteden eerst uitvoerig de tijd aan de basis. Het resultaat is een marketingplan, de koers voor de komende 1 tot 3 jaren. Daarna gaan we aan de slag, analyseren we de resultaten en gebruiken die om op de meest efficiënte manier de doelstellingen te behalen.
01
Kennismaking
scroll down