Contact

Wil je meer informatie of direct een afspraak maken en kennismaken? Stuur ons een berichtje!

Spoiler: Een bak nieuwe leads genereren in een week door 'ff iets op LinkedIn te zetten'? Helaas, ook wij kunnen niet toveren. De gemiddelde buying journey in de B2B duurt 6 tot 12 maanden. Zo lang duurt vanaf het eerste contactmoment tot het tekenen van het contract. Daarom start de samenwerking voor een periode van 6 maanden. Pas na die tijd kun je echt bepalen of onze aanpak het gewenste resultaat gaat opleveren.

10

Officiële start van het partnership

09

Performance & strategie
review

08

Actie

07

Actieplan tweede
90 dagen

06

Performance report & strategie review

05

Actie

04

Actieplan eerste
90 dagen

03

Marketing
basics

02

Marketingplan

01

Kennismaking

scroll down

Werkwijze

Stap voor stap gaan we de marketingactiviteiten opbouwen. Dat doen we op basis van een plan, met als uitgangspunt de commerciële doelstellingen van de organisatie voor de korte en lange termijn.

We schieten niet direct uit de startblokken, maar besteden eerst uitvoerig de tijd aan de basis. Het resultaat is een marketingplan, de koers voor de komende 1 tot 3 jaren. Daarna gaan we aan de slag, analyseren we de resultaten en gebruiken die om op de meest efficiënte manier de doelstellingen te behalen.

Werkwijze

Contact

Wil je meer informatie of direct een afspraak maken en kennismaken? Stuur ons een berichtje!

Spoiler: Een bak nieuwe leads genereren in een week door 'ff iets op LinkedIn te zetten'? Helaas, ook wij kunnen niet toveren. De gemiddelde buying journey in de B2B duurt 6 tot 12 maanden. Zo lang duurt vanaf het eerste contactmoment tot het tekenen van het contract. Daarom start de samenwerking voor een periode van 6 maanden. Pas na die tijd kun je echt bepalen of onze aanpak het gewenste resultaat gaat opleveren.

Werkwijze

10

Officiële start
van het partnership

09

Performance & stratgie review

08

Actie

07

Actieplan tweede 90 dagen

06

Performance report & strategie review

05

Actie

04

Actieplan eerste
90 dagen

03

Marketing
basics

02

Marketingplan

Stap voor stap gaan we de marketingactiviteiten opbouwen. Dat doen we op basis van een plan, met als uitgangspunt de commerciële doelstellingen van de organisatie voor de korte en lange termijn.

We schieten niet direct uit de startblokken, maar besteden eerst uitvoerig de tijd aan de basis. Het resultaat is een marketingplan, de koers voor de komende 1 tot 3 jaren. Daarna gaan we aan de slag, analyseren we de resultaten en gebruiken die om op de meest efficiënte manier de doelstellingen te behalen.

01

Kennismaking

scroll down

Werkwijze

Deze publicatie maakt gebruik van cookies

We gebruiken functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om gepersonaliseerde advertenties op social media weer te geven. Door op accepteren te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.